PHOTOBONE

Jak zacházet s fotobudkou Photobone

Software

Seznámení s Photobone studio

  • Důkladně se seznamte s ovládáním a nastavením klíčovacího softwaru Photobone Studio. Během samotné akce již nebude prostor pro detailní procházení nastavení.
  • Nápověda a podpora: Další informace a návody naleznete na našich webových stránkách www.photobone.com.
  • V případě technických problémů kontaktujte technickou podporu.
  • V případě potřeby je možné sjednat dodatečné školení.

Použití vývojové verze (Alfa)

  • Rizika Alfa verze: Tato verze obsahuje nejnovější funkce. Verze prochází testováním a je často nestabilní. Pokud se rozhodnete využívat vývojovou verzi softwaru označenou jako „Alfa“, berete na sebe riziko možných chyb a nestability.
  • Doporučení: Nedoporučujeme používat Alfa verzi na ostrých akcích. Pokud ji přesto chcete testovat, mějte současně nainstalovanou stabilní verzi (Release).
  • Přepínání verzí: Přepnutí na stabilní verzi je možné kdykoliv během akce bez vlivu na globální nastavení a projekt.
  • Použití softwaru třetích stran je možné, ale nebude funkční LED ring, přední doplňkový Daylight a hotovostní pokladna.

Aktualizace softwaru a systému

  • Opatrnost při aktualizacích: Nedoporučujeme aktualizovat software Photobone těsně před akcí bez předchozího otestování.
  • Aktualizace Windows: Nedoporučujeme aktualizace systému Windows a pokud ano, provádějte je s dostatečným předstihem, aby nedošlo k neočekávaným problémům.
  • Alfa kanál aktualizací: Nedoporučuje se využívat Alfa kanál aktualizací systému Windows z důvodu možných chyb.
  • Důrazně nedoporučujeme měnit zapojení USB periferií.

Licence softwaru

  • Aktivace licence: Pokud není fotobudka připojena k internetu déle než měsíc, připojte ji pro obnovení licence.
  • Ověření před akcí: Před odjezdem na akci se ujistěte, že je licence aktivní.
  • Nouzová aktivace: V případě potřeby lze licenci obnovit telefonicky: +420 774 414 730.

Záloha nastavení

  • Photobone Studio umožňuje exportovat datový soubor, který zálohuje kompletní nastavení celého systému, a to včetně všech prostředí.
  • Zálohu nastavení je možné přenášet mezi dalšími zařízeními.
  • Doporučujeme zálohovat pravidelně, nebo vždy, když provedete větší změnu, nebo rozšíření sady prostředí.

Předvolby nastavení

Doporučujeme využívat předvolby a možnosti ukládání nastavení v těchto sekcích:

  • Sady prostředí (pozadí)
  • Nastavení fotoaparátu
  • Klíčování

Tiskárna

Údržba

  • Čištění tiskové hlavy: Pro zajištění bezproblémového tisku doporučujeme pravidelné čištění tiskové hlavy. Stačí jednou za rok, nebo v případě, že se na výtiscích začne objevovat podélný škrábanec způsobený nečistotami napečenými na tiskové hlavě.
  • Potřebné vybavení: Mějte při sobě 99% izopropylalkohol a bavlněný hadřík.
  • Postup čištění: Přesný postup čištění je součástí školení nebo jej naleznete v uživatelské příručce.
  • V případě zaseknutí papíru otevřete prostor tiskárny, vytáhněte zbytky papíru, odstřihněte zmuchlaný papír. Založte roli papíru zpět. Zkontrolujte tiskovou fólii. Zavřete tiskárnu a vytiskněte zkušební fotografii.

Transport tiskárny

  • Při přepravě zachovejte polohu transportního kufru v horizontální poloze. Mohlo by dojít k poškození mechaniky.
  • V žádném případě nepřevážejte tiskárnu v přívěsu. Otřesy způsobí poškození tiskárny.
  • Nikdy nepřevážejte tiskárnu bez transportního kufru.

Transport zařízení

Zabezpečení zařízení

  • Před transportem upevněte všechny volné kabely a části uvnitř boxu.
  • Nenechávejte při transportu uvnitř kiosku žádné těžké volné předměty, jako UPS záložní zdroj a podobně.

Ochranný obal

  • Vždy používejte ochranný obal pro prevenci poškození korpusu.
  • Při přepravě neumisťujte na kiosek těžké nebo ostré předměty.

Poloha při přepravě a manipulace

  • Správná poloha: Nedoporučujeme kiosek překlápět na bok, nebo na přední či zadní stranu.
  • Obal kiosku má desku s brzdícími kolečky. Při transportu kolečka vždy zabrzděte.
  • Při manipulaci s technikou na nakloněných plochách vždy zajistěte kolečka brzdou.
  • Pro vyšší bezpečnost zvedejte a přenášejte fotobudku raději ve dvou.

Přenášení

  • Správné uchopení: Při přenášení používejte plastová madla.
  • Bezpečnost: Nikdy nezvedejte kiosek za nevhodné popruhy.

Záblesková jednotka

  • Bezpečnost: Nedotýkejte se výbojky na zábleskové jednotce.
  • Manipulace: Při manipulaci s jednotkou buďte opatrní a dodržujte bezpečnostní pokyny viz brožura výrobce světla.
  • Pilotní LED žárovku ze zábleskové jednotky nesundávejte ani při transportu. Riskujete poškození závitové patice.
  • Pozor, nikdy se nedívejte přímo na výbojku při záblesku.
  • Záblesková jednotka má náhradní bezpečnostní pojistku přímo na předním ovládacím panelu.
  • Při výměně pilotních žárovek, výbojek či pojistek musí být přístroj odpojen od elektrické sítě.
  • Časovač: Jednotka má časovač, který vypíná pilotní žárovku po 3 hodinách. Stačí ji znovu zapnout.
  • Pokud fotíte v dostatečně světlém prostředí, doporučujeme pilotní žárovku vypnout a ušetřit tak její životnost.

Fotoaparát

  • Nastavení fotoaparátu by v ideálním případě mělo odpovídat nastavení aplikace Photobone Studio.
  • Pokud se liší, může nastat situace, že po náhlém odpojení nebo výpadku napájení dojde k přenastavení hodnot v systému podle nastavení fotoaparátu. Pokud jsou hodnoty výrazně odlišné, bude potřeba v aplikaci nastavit vše do původního nastavení.
  • Fotoaparát nedoporučujeme odpojovat, respektive vyndávat z kiosku. Manipulací při častém odpojování může dojít ke skrytým problémům s elektroinstalací. V případě, že máte verzi s elektronicky ovládaným zoomem, je vyloženě zakázáno fotoaparát z kiosku vyndávat.

Technická podpora

Podpora pro pronájmy 24/7
Standardní podpora Po‐Pá 10‐20
Mimo tyto garantované úřední hodiny je možné kontaktovat podporu, bez garance dostupnosti.

Hlavní technická podpora: +420 601 394 486
E‐mail: podpora@photobone.com

Další informace na www.photobone.com

Kontakt

Pavel Večerek

+420 601 394 486

TOP