PHOTOBONE

Technická podpora

Důrazně doporučujeme nejprve prostudovat naše doporučení a teprve poté, co vyčerpáte všechny možnosti, kontaktujte naši podporu.

Pokud bude výjezd technika vyhodnocen jako nepřiměřený z důvodů, které se dají snadno vyřešit doporučenými kroky, může být výjezd technika zpoplatněn.

Jestliže zjistíte, že jste udělali maximum a je problém jasně prokazatelně neopravitelný, není nutné volat ve 3 ráno o víkendu s tím, že je to rozbité a co máte dělat. Pokud víte, že nejsme poblíž vaší akce, jistě chápete, že vám problém stejně nevyřešíme. Problému se budeme věnovat následující den. Do e-mailu sepište hlášení o problému. Spojíme se s vámi a najdeme rychlé řešení, nebo přivezeme novou techniku.

1. Zábleskové světlo >
2. Pilotní LED žárovka >
3. Fotoaparát >
4. LED Ring nebliká >
5. Nesvítí Daylight >
6. Neotevírá se hotovostní pokladna >
7. Tiskárna >
8. Program nereaguje na dotek obrazovky jako by zamrznul >
9. Obrazovky >
10. Monitor problikává a dochází k výpadkům periferií (fotoaparát, LED ring, atd.) >

Kontakt

Pavel Večerek

+420 601 394 486

TOP